تبلیغات بنری

تبلیغاتی هدفمند با کمترین هزینه

در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات شما نمایش می‌دهیم و فقط به ازای کلیک (CPC) یا بر اساس تعداد نمایش مشخص (CPM) هزینه پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

کمپین خود را بسازید

انواع تبلیغات بنری

انتخاب‌هایی برای شروع یک کمپین بهتر

banner campaign

کمپین بنری

تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی (Awareness) درباره‌ی برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدمات‌تان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید.

ساخت کمپین بنری
gold targeting

کمپین شبکه طلایی

شبکه طلایی مجموعه‌ای از وب‌سایت‌هایی است که از نظر محبوبیت، مخاطب و یا طراحی در دسته سایت‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرند.اگر شما حساسیت بالایی در مورد سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغاتتان دارید، با انتخاب این هدفمندی می‌توانید کنترل بیشتری روی سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات خود داشته باشید.

ساخت کمپین شبکه طلایی بیشتر بدانید
nattivead campaign

کمپین همسان

تبلیغات همسان (Native Ads) نوعی از تبلیغات آنلاین است که با وضعیت ظاهری و ساختاری سایت نمایش‌دهندگان یکپارچه شده و تبلیغات بدون ایجاد مزاحمت و درگیری ذهنی برای کاربران، نمایش داده خواهد شد. هدف اصلی کمپین همسان، نمایش تبلیغات بر اساس رفتار و علایق کاربران است که با این روش از طرفی سعی در برآورده کردن انتظار آگهی‌دهندگان دارد و از طرفی اعتماد و تعامل را برای مخاطبان به همراه خواهد داشت.

ساخت کمپین همسان بیشتر بدانید
rss campaign

کمپین RSS Feed

اغلب وب‌سایت یا کسب‌وکارها، زمان بسیاری را صرف تولید یا تالیف محتوا می‌کنند، اما افراد زیادی این محتوا را نمی‌بینند. کمپین RSS Feed ای‌نتورک تمامی اخبار و مطالب وب‌سایت شما را از طریق RSS وب‌سایت شما دریافت و در معرض دید هزاران نفر قرار داده و به این صورت، گستره‌ی مخاطبان شما وسیع‌تر می‌گردد.

ساخت کمپین RSS Feed بیشتر بدانید
content campaign

کمپین متنی

تبلیغات متنی به واسطه سادگی خود، باعث می‌شود تا کاربران به راحتی از محتوای تبلیغ و موضوع وب‌سایت تبلیغ‌دهنده باخبر شوند. همچنین در تبلیغات متنی، تمام توجه کاربر به کلیت محصول یا خدمت شماست؛ به همین واسطه، کاربر فقط زمانی روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد که جذب مفهوم محصول/خدمت شما شوند.

* تبلیغات متنی نسبت به تبلیغات بنری دارای تعرفه‌ی مناسب‌تری هستند.

ساخت کمپین متنی بیشتر بدانید
retargeting

کمپین هدفگیری مجدد

یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزارها در تبلیغات آنلاین هدف‌گیری مجدد است. نمایش تبلیغ به کاربرانی که قبلاً به وب‌سایت شما آمده‌اند منجر به بازگشت آن‌ها به وب‌سایت شما می‌شود. یعنی شما بار دیگر فرصت دارید تا محصول یا برند خود را در معرض دید آن‌ها قرار بدهید و آن‌ها را جذب کنید.

ساخت کمپین هدفگیری مجدد بیشتر بدانید
mobile advertising

کمپین درون اپلیکیشنی

همه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است. این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاضر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.

ساخت کمپین درون اپلیکیشنی بیشتر بدانید
video advertising

تبلیغات ویدیویی

این سرویس به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.

ساخت تبلیغات ویدیویی بیشتر بدانید

هدفمندی‌ها

هدفمندی درست برای رسیدن به مخاطبی درست

هدفمندی یکی از اصول افزایش اثربخشی در تبلیغات است. هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را هدف می‌گیرد. اما نکته اصلی این است که تبلیغات دقیقاً در همان بخش از بازار عرضه شود. در تبلیغاتی با هدف ایجاد یک تاثیر خاص در مخاطب راه‌اندازی می‌شود، مخاطبان وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده از خود وب‌سایت اهمیت بیشتری دارند.

هدفمندی‌ها را ببینید

محاسبه بر اساس تعداد نمایش (CPM)

راهکاری مناسب برای برندینگ، معرفی محصولات

تبلیغات CPM یک اصطلاح در حوزه بازاریابی آنلاین است و نشان دهنده‌ی یک مبلغ از پیش تعیین شده در ازای ۱۰۰۰ بار نمایش بنر تبلیغاتی در وب سایت است. در این روش هزینه از طرف نمایش دهنده مشخص خواهد شد و تبلیغ دهنده برای هر ۱۰۰۰ مرتبه نمایش بنر باید بودجه در نظر بگیرد.

بیشتر درباره CPM بدانید

تبلیغات شما کجا نمایش داده خواهند شد؟

در برترین وب‌سایت‌های ایرانی دیده شوید

لیست نمایش‌دهندگان برتر

سایز بنرها

برای چه سایزهایی باید طراحی کنید؟

طراحی بنرها بر مبنای سایزهای استاندارد یکی از مواردی پر اهمیت در تبلیغات کلیکی است. این ابعاد به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید محتوای خود را به خوبی در آن‌ها بگنجانید. از طرفی تجربه ثابت کرده که این بنرها بهترین دید را برای مخاطبان دارند و آن‌ها هم می‌توانند از محتوا، برداشتی صحیح داشته باشند.

سایز‌ها را ببینید

گارانتی کلیک‌ها

اعتماد از شما، تضمین کیفیت از ما

کلیک‌های غیر واقعی به واسطه تکنولوژی و تجربه تیم ای‌نتورک و استفاده از سیستم ضد تقلب ما به هیچ وجه محاسبه نمی‌شوند. زمانی که نمایش‌دهنده‌ای به هر طریقی قصد تشویق کاربران به استفاده از کلیک های تکراری، ربات یا کلیک‌های دزدی و... را داشته باشد، متوقف خواهد شد. ما همواره در تلاشیم تا با ارائه خدمات هدفمند و اثربخش، تجربه‌ کار با ای‌نتورک را به تجربه‌ای مفید تبدیل کنیم.

مورد اعتماد برندهای بزرگ

بیش از ۳,۰۰۰ برند به ما اعتماد کرده‌اند، از جمله:

نمایش همه مشتریان

E-Commerce (مناسب برای فروشگاه‌ها)

تمام محصولات خود را با یک کلیک تبلیغ کنید

در این مدل، تمرکز شما در تبلیغات مستقیما روی محصولات‌تان خواهد بود. از محصولات شما به واسطه API، بنرهایی بصورت اتوماتیک ساخته شده و در قالب یک کمپین تبلیغاتی در وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده ای‌نتورک قرار خواهند گرفت.

افزایش اولویت نمایش

با استفاده از قابلیت Bosst افزایش اولویت نمایش بنرهای خود را افزایش دهید

قابلیت Bosst این فرصت را فراهم می‌کند تا بنرهای تبلیغاتی به میزان بیشتری به کاربران نمایش داده شود ودر نتیجه تعداد کلیک بالاتری را دریافت کند. شما تا ۹ برابر می‌توانید اولویت نمایش بنرها را افزایش دهید.

بیشتر درباره Boost بدانید
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی