کارگاه یک ‌روزه بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

اطلاعات بیشتر

سخنی با همراهان ای‌نتورک در آستانه پنجمین سال فعالیت

​​بخش اخبار تبلیغات ای‌نتورک : چند سالی از فعالیت شبکه تبلیغات می گذرد. در طول این چند سال، این پرسش بارها از ما پرسیده شده که برای شما، آگهی دهندگان بیشتر اهمیت دارند یا نمایش دهندگان؟ در آستانه پنج سالگی شبکه تبلیغات، دوست داریم درباره ارتباط ما با آگهی دهندگان و نمایش دهندگان کمی صحبت کنیم.

برای پاسخ به این پرسش شاید بد نباشد که به ماهیت شبکه های تبلیغاتی در تمام دنیا نگاه کنیم.شبکه های تبلیغاتی در تمام دنیا به وجود آمدند تا بتوانند ارتباط میان آگهی دهندگان و نمایش دهندگان را ساده کنند. برای خیلی از سایت ها پیداکردن آگهی دهنده سخت بوده و هست. همچنین برای خیلی از آگهی دهندگان هم دشوار است تا برای تبلیغات خود در اینترنت بخواهند با سایت های مختلف به صورت جدا گانه تعامل کنند.

چه سایت هایی که ما آن ها را به عنوان نمایش دهنده میشناسیم و چه خود شبکه تبلیغات، بستری هستند تا هر کسی که قصد دارد در فضای آنلاین دست به تبلیغات بزند، بتواند به سادگی این کار را انجام دهد. پس هم ما هم نمایش دهندگان شبکه تبلیغات، در نهایت پاسخگوی افرادی هستیم که با اعتماد به شبکه تبلیغات و مجموعه سایت های نمایش دهنده ما قصد تبلیغات در فضای مجازی را دارند.

باید به این جمله مشهور توجه کنیم که مشتری کسی است که پول پرداخت می کند. باید به او احترام گذاشت و سرویسی را که درخور شخصیت وی باشد، در اختیارش قرارداد.

ما هم همواره سعی می کنیم که با ارایه سرویس های بهتر و برتر به آگهی دهندگان شبکه تبلیغات، بتوانیم سهم بیشتری از بازار تبلیغات اینترنتی در ایران را دراختیار داشته باشیم. بازاری که از نظر درآمدی، سود خود را با همکاران و شرکای تجاری خود، که همان نمایش دهندگان هستند به اشتراک می گذارد.

https://anetwork.ir/content/img/logo.png

در این مسیر و در طول چهار سال گذشته نیاز‌های بسیاری از آگهی دهندگان ما تغییر کرده است.فضای تبلیغات آنلاین تغییر کرده. و آگهی دهندگان خسته از هزینه‌های بی نتیجه، روی به ما‌ آورده اند تا بتوانیم با آن ها را در این مسیر همکاری کنیم.

در راستای همین منظور سرویس های زیادی در طول چند سال گذشته برای این امر طراحی شده و شایدبتوان گفت در چند ماه گذشته ما شاهد تغییرات بسیار زیادی در این خصوص بوده ایم. روزی که شبکه تبلیغات فعالیت خود را آغاز کرد، قیمت هر کلیک ۵۰ تومان بود. پس از یک سال هر کلیک به ۶۰ تومان رسید. و در ۲ سال گذشته قیمت هر کلیک برای آگهی دهنده به صورت عادی ۸۰ تومان بود.

ما در این سال ها تلاش کردیم و موفق شدیم، با ایحاد هدفمندی های خاص بتوانیم به منظور هرچه بهینه شدن نمایش تبلیغات برای آگهی دهندگان و ایجاد درآمد بیشتر برای نمایش دهندگان، امروز بیش از ۴۵ درصد از کلیک های شبکه تبلیغات را به صورت هدفمند به فروش برسانیم؛ که این موضوع به صورت مستقیم در درآمد و سودشبکه تبلیغات و همچنین نمایش دهندگان تاثیر مثبت داشته است.

اما امروز پایان راه نیست، ما تا پایان سال ۹۴ با ارایه هدفمندی های بسیار دقیق و تخصصی، در نظر داریم بیش از پیش در این مسیر قدم برداریم. اما در این مسیرنیازمند یاری شما نمایش دهندگان عزیز هستیم. که با صبر و شکیبایی خود هنگامی که یک سرویس جدید ارایه می کنیم بتوانیم تست های دقیقی را انجام داده تا در کنار هم درآمدی بیشتر داشته باشیم. اما نباید فراموش کنیم که این درآمد بیشتر و سود بیشتر باید در کنار حفاظت از منافع آگهی دهندگان شبکه تبلیغات باشد، زیرا این آگهی دهندگان هستند که با اعتماد خود به ما، بودجه تبلیغات خود را در اختیار ما قرار می دهند و به دنبال نتیجه ای موفق برای کمپین خود هستند.

برای مثال می توان به اعمال هدفمندی موبایل و تبلت در طول چند روز گذشته اشاره کرد. اعمال این هدفمندی به شدت مورد استقبال آگهی دهندگان قرار گرفت. اما مشکلاتی را هم برای برخی از نمایش دهندگان در ۲روزه گذشته ایجاد کرد که باید ابتدا از این دوستان پوزش بخواهیم. اما صبر وشکیبایی این مدیران هوشمند باعث شد که این تست با موفقیت به نتیجه برسد و ما بتوانیم در طول چند روز آینده هدفمندی های دقیق و قیمت های جدید هر کلیک را مشخص کنیم.

شبکه تبلیغات در نظر دارد قیمت کلیک های عمومی خودرا از اول دیماه ۹۳ به قیمت هر کلیک ۱۰۰تومان افزایش دهد. همچنین قیمت کلیک‌های موضوعی، جغرافیایی و … نیزدر شبکه تبلیغات از این هفته افزایش خواهد داشت. ما در تلاش هستیم که با اعمال هدفمندی های کاملا تخصصی و پیشرفته در طول سه ماه آینده متوسط درآمد سایت ها را افزایش دهیم.

ما از شمادرخواست داریم:

۱) درصورت مشاهده اختلاف آمار و یا کاهش درآمد بیش از یک هفته در اولین فرصت با ما تماس بگیرید تا این موضوع دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

۲) فضاهای مناسب که در دید کاربران سایت شما قرار دارد را در بازه های زمانی ۲ تا ۳ هفته به شبکه تبلیغات اختصاص بدهید و در این بازه زمانی با ما در ارتباط باشید که بتوانیم از نزدیک وضعیت هدفمند و نمایش تبلیغات در سایت شما را مورد بررسی قرار دهیم.

پیشاپیش از همکاری شما نمایش دهندگان و آگهی دهندگان عزیز متشکریم و امیدواریم که بتوانیم در کنار همدیگر با ارایه‌ی سرویس بهتر در زمینه تبلیغات اینترنتی به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنیم.

باتشکر
شایان شلیله

اولین کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ای‌نتورک، هفته آینده برگزار می‌شود
اولین کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ای‌نتورک، هفته آینده برگزار می‌شود
ادامه خبر اولین کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ای‌نتورک، هفته آینده برگزار می‌شود
ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
ادامه خبر ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
ادامه خبر چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
۳۵% تخفیف ویژه برای روز فروشگاه‌ها تا ۲۹ مهر ماه
۳۵% تخفیف ویژه برای روز فروشگاه‌ها تا ۲۹ مهر ماه
ادامه خبر ۳۵% تخفیف ویژه برای روز فروشگاه‌ها تا ۲۹ مهر ماه
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی