تحلیل رفتار کاربران سرویس جدید شبکه تبلیغات

سرویس آمار‌گیر (FootPrint) یک سرویس جدید از شبکه تبلیغات است که آگهی دهندگان می توانند با قرارداد کد مخصوص در وب سایت و صفحه فرود (LandingPage) خود اطلاعات و آماری دقیق از رفتار کاربر پس از کلیک کردن بر روی تبلیغ خود داشته باشند.

تا قبل از راه اندازی این سرویس، اطلاعات و آمار کمپین های تبلیغاتی، فقط محدود به نمایش تبلیغ در سایت ها و همچنین و کلیک دریافتی بود.اما با راه اندازی این سرویس، آگهی دهندگان به سادگی می توانند رفتار کاربر در داخل سایت را متناسب با هر کمپین و حتی هر بنر تحلیل کنند.

این سرویس جدید به صورت خودکار برای تمام آگهی دهندگانی که حداقل یک کمپین فعال دارند قابل استفاده است. برای شروع به کار می‌بایست، ابتدا سایت خود را در این بخش ثبت کنید و پس از دریافت کد و قرارداد آن در سایت و صفحه فرود خود می‌توانید اطلاعات آمار و تحلیل های مرتبط با کمپین خود را مشاهده کنید.




کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
ادامه خبر کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
ادامه خبر کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
ادامه خبر تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
ادامه خبر مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی