در شب نشینی یلدا بازی کنید و جایزه میلیونی ببرید

اطلاعات بیشتر

اولین گزارش رضایت‌مندی مشتری‌های ای‌نتورک – شهریور ۹۴

حدود ۳ ماه پیش بخش Market Research ای‌نتورک، برای سنجش رضایت مشتری‌هایمان و اینکه ببینیم افرادی که با آنها کار می‌کنیم چه احساسی نسبت به شرکت ما دارند، یک گزارش تهیه کردند.

 

همان طور که می‌دانید، رضایت مشتری و وفاداری از فاکتورهای اصلی سودآوری و موفقیت یک کسب و کار هستند. رضایت بیشتر مشتریان و وفاداری آنها به شرکت، از طریق موارد زیر می تواند تاثیر زیادی به هر موفقیت کسب‌وکار بگذارد:

 

کم کردن هزینه های بازاریابی و فروش

بالا بردن دفعات فروش به مشتریان فعلی

پذیرش راحت تر سرویس های جدید و …

 

بد نیست برای پی بردن به ارزش یک مشتری راضی، این موارد را هم بدانید:

  • یک مشتری کاملا راضی ۲.۶ برابر یک مشتری نسبتاً راضی برای شرکت سودآور است.
  • یک مشتری کاملا راضی ۱۷ برابر یک مشتری ناراضی برای شرکت سودآور است.

 

بیشتر مواقع رضایت مشتری و وفاداری فقط از طریق سرویس خوب بدست نمی‌آید. تجربه‌ای که مشتری از ارتباطش با شرکت و کارکنانش دارد و احساسی که از آن ارتباط به دست می‌آورد می‌تواند رضایت یا عدم رضایت آنها را شکل بدهد.

 

حقیقتی وجود دارد که وفادار کردن مشتریان خیلی سخت تر از راضی نگه داشتن آنها است. به این معنی که اگه مشتری از ما راضی باشد، دلیلی ندارد که حتما به شرکت ما وفادار هم باشد. یا بهتر است بگوییم، دلایل مختلف مثل سرویس بهتر شرکت‌های رقیبمان می‌توانند یک مشتری راضی را از ما جدا کنند. مگر اینکه ما آن مشتری را به خودمان وفادار کنیم. پس رضایت یک مشتری، تضمینی برای استفاده مجدد آن مشتری از سرویس ما نیست. اما می‌تواند نقش مهمی را برای وفاداری مشتری‌های ما ایفا کند.

 

 

 

به همین دلیل است که لازم دانستیم تا گزارش زیر را تهیه و منتشر کنیم:

 

اولین گزارش رضایت‌مندی مشتری‌های ای‌نتورک

در شب‌نشینی یلدا، بازی کنید و جایزه میلیونی ببرید
در شب‌نشینی یلدا، بازی کنید و جایزه میلیونی ببرید
ادامه خبر در شب‌نشینی یلدا، بازی کنید و جایزه میلیونی ببرید
هفته آینده، کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط ای‌نتورک برگزار می‌شود
هفته آینده، کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط ای‌نتورک برگزار می‌شود
ادامه خبر هفته آینده، کارگاه آموزشی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی توسط ای‌نتورک برگزار می‌شود
ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
ادامه خبر ای‌نتورک از حامیان اولین همایش ویکی‌پدیای فارسی
چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
ادامه خبر چگونه آنلاین مارکتینگ با تبلیغات آفلاین، برند شما را به اوج می‌رساند
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی