قابلیت Boost کمپین به پنل ای‌نتورک افزوده شد

قابلیت Boost کمپین به پنل ای‌نتورک افزوده شد

آگهی‌دهندگان ای‌نتورک از این پس می‌توانند برای بالابردن اولویت نمایش بنرهای خود، از امکان جدیدی به نام Boost بهره ببرند که در پنل قرار گرفته است.

این امکان جدید برای آگهی‌دهندگانی افروده شده که به اندازه مورد نظر خود کلیک دریافت نمی‌کنند و می‌خواهند میزان دریافت کلیک آنها بیشتر شود. برای نمونه با افزایش اولویت از ۱ به ۲، مقدار نمایش بنرهای یک آگهی‌دهنده تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.

آگهی‌دهندگان می‌توانند از طریق صفحه تنظیمات کلی کمپین، اولیت کمپین خود را مشاهده کرده و یا آن را تغییر دهند. با افزایش اولویت کمپین در قسمت وضعیت کمپین، در صفحه کمپین‌های من آیکونی ظاهر خواهد شد که نمایانگر اولویت کمپین آگهی‌دهنده خواهد بود.

علاقمندان به استفاده از این ویژگی جدید پنل آگهی‌دهندگان، می‌توانند با ورود به صفحه کمپین‌های من و با کلیک روی دکمه Boost اولویت نمایش کمپین خود را تا ۹ برابر افزایش دهند. اولویت نمایش هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند میان ۱ تا ۹ برابر تغییر کند و به ازای هر افزایش اولویت، به مبلغ ۱۰۰ ریال به هزینه کل کمپین افزوده خواهدشد؛ یعنی در بهترین اولویت فقط ۹۰۰ ریال به هزینه کمپین اضافه می‌شود.

کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
ادامه خبر کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
ادامه خبر کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
ادامه خبر تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
ادامه خبر مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی