افزایش کف بودجه کمپین تبلیغاتی

با توجه به اینکه همواره بر اهمیت آنالیز اطلاعات و آمار کمپین تاکید کرده ایم و واضح است که مهمترین جنبه ی هر کمپین تبلیغاتی، بررسی و تحلیل آمار و اطلاعات آن است، تصمیم گرفتیم بودجه ی حداقل کمپین های تبلیغاتی را به ۳۰۰ هزار تومان ارتقا بدهیم.

 

در شرایط قبلی شما وقتی یک کمپین با بودجه ی ۵۰ هزار تومان ایجاد می کردید نهایتا می توانستید ۶۲۵ کلیک دریافت کنید و این برای تحلیل اطلاعات و قضاوت در مورد بازدهی کمپین جامعه ی آماری بسیار کوچکی ست. وقتی شما با بودجه ی ۳۰۰ هزار تومانی یک کمپین رو فعال می کنید می توانید ۳۷۵۰ کلیک دریافت کنید و این تعداد می تواند نتیجه ی بهتری را در بررسی ها و تحلیل ها به شما بدهد و می تواند این حس و دید را به شما بدهد که چطور می توانید از تبلیغات برای بهبود و گسترش مرزهای کسب و کار خود استفاده کنید.

 

امیدواریم بتوانیم همواره شما را در راستای موفقیت در کسب و کارهایتان یاری کنیم. حتما شما هم می دانید که ما از شنیدن نظرات و پیشنهادهای تان خوشحال می شویم و از این نظرات استقبال می کنیم.

کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
ادامه خبر کاهش قیمت ویژه تبلیغات درون اپلیکیشنی
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
ادامه خبر کمپین آی‌فریم (Iframe)، نوع جدید تبلیغ در ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
ادامه خبر تغییر در سیستم تایید کلیک ای‌نتورک
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
ادامه خبر مقررات جدید در رابطه با نمایش‌دهندگان
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی