راه اندازی بخش درخواست های پشتیبانی – تیکت

ارسال شده در
در راستای بهبود فرایندها و تسهیل کار ارتباط با شما عزیزان و همچنین رسیدگی سریعتر به سوالات و درخواست های مخاطبان، شبکه تبلیغات بخش درخواست پشتیبانی (تیکت) را از هفته گذشته راه اندازی کرده است.
 
شما عزیزان می توانید درخواست های خود را با استفاده از این بخش و به آسانی ارسال کنید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان شبکه تبلیغات بررسی و پاسخ داده شود. سیستم بعد از ارسال درخواست کد پیگیری مربوط به درخواستتان را ارائه می دهد و شما می توانید از این طریق نیز درخواستتان را پیگیری کنید.
 
لازم به ذکر است به محض اینکه پاسخ درخواست شما از طرف کارشناسان ارسال گردد از طریق ایمیل و پیامک شما را در جریان خواهیم گذاشت.

 

گروه پیشگامان پژواک پردیس و ای‌نتورک
گروه پیشگامان پژواک پردیس و ای‌نتورک
ادامه خبر گروه پیشگامان پژواک پردیس و ای‌نتورک
نمایش انواع تبلیغ از طریق یک کد (کد هوشمند)
نمایش انواع تبلیغ از طریق یک کد (کد هوشمند)
ادامه خبر نمایش انواع تبلیغ از طریق یک کد (کد هوشمند)
سال ۱۳۹۷ مبارک
سال ۱۳۹۷ مبارک
ادامه خبر سال ۱۳۹۷ مبارک
اپلیکیشن اختصاصی ای‌نتورک برای آگهی‌دهندگان
اپلیکیشن اختصاصی ای‌نتورک برای آگهی‌دهندگان
ادامه خبر اپلیکیشن اختصاصی ای‌نتورک برای آگهی‌دهندگان
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی