بسته‌های ویژه نوروزی تبلیغات

مشاهده بسته‌ها

هدف گیری مجدد چیست و چگونه عمل می کند؟

هدف گیری مجدد چیست و چگونه عمل می کند؟

همانطور که استحضار دارید شبکه تبلیغات ارائه دهنده هدفگیری مجدد در کمپین های تبلیغات کلیکی است. اما هدف گیری مجدد چیست و چگونه عمل می کند؟
هدف گیری مجدد یکی از استراتژی های بازاریابی است که اخیرا به آن توجه زیادی شده است. بطور خلاصه در این روند از کوکی‌های مرورگرها برای دنبال کردن وبسایت‌هایی که کاربران از آنها بازدید می‌کنند استفاده می‌شود. زمانی که آنها یک سایت بخصوص را ترک میکنند، محصولات یا خدماتی که آنها مشاهده کرده‌اند، دوباره درقالب آگهی در دیگر وبسایت‌ها به آنها نمایش داده می‌شود.
تقریبا دلیل تاثیر بسیار زیاد این تکنیک مشخص است. با وجود حدوداً تنها ۳ درصد از نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری در بازدید اول، هدف گیری مجدد مشتری از طریق یادآوری محصولات و خدماتی که آنها قبلا بازدید کرده‌اند، این نرخ تبدیل را بالا می‌برد. این امر باعث می‌شود تا همیشه آن محصول یا برند مربوطه در ذهن مصرف کننده باقی بماند. در این رابطه حتی مطالعات روانشناسی وجود دارد که بیان می‌دارد آن روبرو شدن ساده مشتری با نام برند و لوگو ایجاد آشنایی و تقابلی می کند که خود ایجاد اعتماد کرده و احتمال خرید مشتری را بالا می‌برد.

حتی اگر خریدی یکباره هم صورت نگیرد، این تکنیک تاثیر خود را در دراز مدت خواهد داشت. بدلیل موفقیتی که بسیاری از بازاریابان با این روش داشته‌اند،احتمال زیادی وجود دارد تا این روش در سال ۲۰۱۵ بیش از قبل همه گیر و مرسوم شود.




هدف گیری مجدد تبلیغات باعث افزایش اثربخشی خواهد شد.

مهمترین مسئله در هدف گیری مجدد انتخاب صحیح بازار هدف از میان مخاطبان گذشته است، چون بنری که قرار است به این افراد نشان داده شود، با کاربرانی که هنوز بنری از شما ندیده اند متفاوت است و این تفاوت نیز جنبه های گوناگونی دارد.

انتخاب شرایط مناسب برای این دسته از مخاطبین به طور مستقیم به عملکرد آنها در زمان مراجعه اول (یا چندم) به وب سایت مربوط است و بر اساس این عملکرد است که شما می توانید با عملکرد و خوراکی مناسب آنها را به مشتری تبدیل کنید.

برای مثال عملکرد آتی شما نسبت به مشتری شما که خریدی از سایت شما انجام داده می تواند معرفی محصولی مکمل برای خرید وی باشد و برای مشتری دیگری که فقط محصولی را نظاره کرده می تواند در قالب تخفیفی برای آن محصول باشد.

در ادامه باید به این نکته توجه کرد که هماهنگی و هارمونی محتوای تبلیغات، طرح های گرافیکی، طراحی صفحه فرود با در نظر گرفتن معیارهای مخاطبان انتخاب شده باشد.

بسته‌های ویژه نوروز ای‌نتورک برای انواع کسب‌وکارها
بسته‌های ویژه نوروز ای‌نتورک برای انواع کسب‌وکارها
ادامه خبر بسته‌های ویژه نوروز ای‌نتورک برای انواع کسب‌وکارها
قیمت جدید کلیک پایه ای‌نتورک از شروع اسفند ۹۵ + سیستم ضد تقلب جدید
قیمت جدید کلیک پایه ای‌نتورک از شروع اسفند ۹۵ + سیستم ضد تقلب جدید
ادامه خبر قیمت جدید کلیک پایه ای‌نتورک از شروع اسفند ۹۵ + سیستم ضد تقلب جدید
تخفیف ۲۵ درصدی روز هوای پاک برای کسب‌وکارهای اینترنتی
تخفیف ۲۵ درصدی روز هوای پاک برای کسب‌وکارهای اینترنتی
ادامه خبر تخفیف ۲۵ درصدی روز هوای پاک برای کسب‌وکارهای اینترنتی
بروزرسانی پیغام تایید نمایش تبلیغات موبایل وب
بروزرسانی پیغام تایید نمایش تبلیغات موبایل وب
ادامه خبر بروزرسانی پیغام تایید نمایش تبلیغات موبایل وب
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی