در شب نشینی یلدا بازی کنید و جایزه میلیونی ببرید

اطلاعات بیشتر

هدفگیری مجدد

نقشه‌ای برای بازگشت کاربران

یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزارها در تبلیغات آنلاین هدف‌گیری مجدد است. نمایش تبلیغ به کاربرانی که قبلاً به وب‌سایت شما آمده‌اند منجر به بازگشت آن‌ها به وب‌سایت شما می‌شود. یعنی شما بار دیگر فرصت دارید تا محصول یا برند خود را در معرض دید آن‌ها قرار بدهید و آن‌ها را جذب کنید.

کمپین هدفگیری مجدد (retargeting) به کمپینی گفته می‌شود که کاربر را دوباره به وب‌سایت شما برگرداند. کاربران از طریق کمپین‌های مختلف یا به صورت بازدید مستقیم (direct) به وب‌سایت شما می‌آید؛ شما می‌توانید با هدفگیری مجدد، آنها رو دوباره مورد هدف قرار داده و به وب‌سایت خود بازگردانید.

در این روش، در صورتی که یک کاربر از طریق بنرهای ای‌نتورک وارد وب‌سایت شما شود یا به هر صورت دیگری به وب‌سایت‌تان سر بزند، در دیگر وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده، تبلیغات شما برای آن فرد به نمایش درمی‌آید. به قول معروف این عمل را می‌توان «برگرداندن آب رفته به جوی» دانست.

آمار نشان می‌دهد افرادی که از وب‌سایت شما خرید می‌کنند، اغلب کسانی هستند که برای بار دوم یا چندم به وب‌سایت شما آمده‌اند. پس شما می‌توانید با افزایش این افراد، نرخ فروش یا نرخ تبدیل (Conversion Rate) خود را افزایش دهید.

همچنین آمار زیر که توسط SeeWhy منتشر شده است، می‌تواند در درک بهتر این موضوع به شما کمک کند:

  • آمار و ارقام نشان داده است تنها ۱٪ از بازدیدکنندگان در بازدید اول ممکن است از شما خرید کنند!
  • همچنین ۵۳٪ از بازدیدکنندگان تا ۲۸ روز دیگر به وب‌سایت شما بر‌نمی‌گردند.
  • ۱۱٪ از کسانی که در طول ۲۸ روز به وب‌سایتان بر‌می‌گردند از شما خرید می‌کنند.

دیگر هدفمندی‌ها

با ترکیب هدفمندی‌ها، نتیجه بهتری دریافت کنید

هدفمندی

موضوعی

آگهی‌های خود را در وب‌سایت‌هایی نمایش دهید که محتوایی متناسب با علاقه‌ی مخاطبان شما دارند تا نرخ تبدیل بهتری داشته باشید.

بیشتر بدانید تبلیغات کلیکی
هدفمندی

جغرافیایی

تبلیغات خود را متناسب با مشتریان در هر استان، با توجه به فرهنگ و نماد آن‌ها طراحی کنید و آگهی‌های خود را فقط در آن منطقه نمایش دهید.

بیشتر بدانید تبلیغات کلیکی
هدفمندی

سیستم عامل

آگهی مربوط به اپلیکیشن یا وب‌سایت خود را فقط به کاربران سیستم عامل‌ها یا انواع دستگاه‌ها (دسکتاپ، تبلت یا موبایل) نمایش دهید.

بیشتر بدانید تبلیغات کلیکی
هدفمندی

طلایی

اگر حساسیت بالایی در مورد وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده دارید، تبلیغات خود را محدود به وب‌سایت‌های پرطرفدار و محبوب کنید.

بیشتر بدانید تبلیغات کلیکی
همین امروز تبلیغات خود را شروع کنید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل ساخت کمپین تبلیغاتی راهنمایی کنند

ساخت کمپین تبلیغاتی